| 30.9.2004          - Real Grand Piano! A plno nextch věcí.        Letošní obrovský zájem o studio        podnítil naše next investice,        akvizice, predikce...Real Grand Piano a j
 Medové cenyje se Gustík            - celým jménem Gustav Rösler.            Vypadá i hraje báječně.            Vzpomínáte na: "Nabít tříštivým..."?            Tak takhle třeskutě Gustík            hraje. Poslechněte si ukázku,            nebo si rovnou přijďte zahrát!            (Víte vy vůbec, že každé            pondělí je ve studiu návštěvní            den?)   Veledůležitými        přírůstky v arzenálu studia        jsou nové mikrofony. Oslnivý        velkomembránový Studio        Projects C1 se stal naším        hlavním zpěvovým mikrofonem.        Tento model poměrně nové americké        firmy, kterou k nám začalo dovážet Fun        Audio,        způsobil        v USA hotové        pozdvižení .        Naopak        malá "tužka" Oktava        MC012          je        se svým jemným a hladkým zvukem         častou volbou pro akustické        nástroje. Nenechte se zmást        zemí původu, je to skutečně        Rusko.  V amerických studiích        je však už léta velkým hitem,        přečtěte si hodnocení        profesionálů.
  Protože        si dobře uvědomujeme důležitost         odposlechu pro muzikanty, nechali        jsme si od firmy Exact,        s kterou už léta spolupracujeme,        zakázkově vyrobit 12párový        sluchátkový distributor. Nyní        máme ve všech nahrávacích prostorách        samostatné zapojení pro celkem        20 sluchátek s 4 nezávislými        okruhy.
 O celkovém        upgradu našeho nahrávacího systému        jsme vás již        informovali. Kromě jiného        nové převodníky také lépe hrají,        zvuk je širší a bohatší. K novému        hardwaru přikládá firma Digidesign        také nový software, takže jsme        získali next zajímavé efekty,        jako např. sérii pluginů D-fi,        nebo jemnější limiter Maxim.        Aplikace Live nám        zase umožňuje používat v Pro        Tools  smyčky, které lze bez        ztráty kvality libovolně zrychlovat        a přelaďovat.  Ačkoliv        máme do Pro Tools zapojen i        populární Reason,        našim potřebám to nedostačovalo.        Zakoupili jsme proto velký Studio        bundle,        především kvůli bohatě vybavenému        sampleru SampleTank a        několika GB neuvěřitelně čistých,        fajnových zvuků. Jsou zde samply        těch nejdražších pian a mnoho        nextch klasických nástrojů,        s kterými nebýváme u běžných        keyboardů spokojeni. Aby toho        nebylo málo, dokoupili jsme        zvlášť ještě        next        klavírní zvuky. Součástí        balíku je i modul kytarových        aparátů AmpliTube a        oblíbený masteringový        T-racks.
  To        nás rozkuráželo tak, že jsme        zakoupili ještě lampový "ohřívač" hudebního        materiálu Antares        Tube. Je to        zatím nejpříjemnější kompresor,        který známe. Počet našich pluginů        se tak blíží 100. (Rádi bychom        zdůraznili, že nepoužíváme žádné        kracky a všechny jsme zaplatili.)
 Freewarový        Northpole obsahuje        rezonanční filtr, který slyšíte        snad na všech nahrávkách         trance & dance. Vinyl se        zase hodí na strategické zúžení        části skladby (až ke gramofonu        model "klika" z        roku 1930), aby pak plný zvuk        posluchače zavalil a smetl.  A "predikce"?        V Pro        Tools 6.7  získáme        možnost rychle synchronizovat        MIDI tempo podle audia. Do živě        nahraného základu tak bez toho,        že by kapela byla svazována        metronomem, budeme schopni přidávat        smyčky a next samply či syntezátorové        doprovody. Výborný krok na cestě        k propojení tradičně živě hrané        hudby se současnou taneční scénou...
 |